تقدیر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از سازمان جهاد دانشگاهی استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از سازمان جهاد دانشگاهی استان در راستای تحقق طرح توسعه مشاغل خانگی تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سیاوش آقاجانی با اشاره به نقاط قوت این طرح گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی موجب تجمیع ظرفیت های خرد تولیدی و اشتغال استان می شود و در کمک به افزایش توان اقتصادی خانوارها به‌ ویژه اقشار کم درآمد موثر است.

در پایان در راستای اقدامات جهاد دانشگاهی در اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی، از زحمات فاطمه زاد رفیعی مقدم، کارشناس طرح توسعه مشاغل خانگی تقدیر شد.

به منظور اجرا و پیاده‌سازی این طرح، جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه‌ای، واسطه‌ای و تسهیلگر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی در نظر گرفته شده بود.

همچنین مواردی نظیر راهنمایی و مشاوره متقاضیان مشاغل خانگی جهت ثبت‌نام در سامانه مشاغل خانگی، اطلاع رسانی، تبلیغات درباره قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، هماهنگی و تشکیل جلسات تخصصی با حضور کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک های عامل و ... از وظایف دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی بود.

کد خبر: 71943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =