بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان از شعبه ملاثانی

به منظور دیدار با همکاران و در راستای نظارت بر عملکرد شعب تابعه استان خوزستان، مدیرکل تأمین اجتماعی استان، از شعبه شهرستان ملاثانی بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان، عبدالرضا روشنی ضمن دیدار با بیمه‌شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و کارکنان شعبه با اشاره به اینکه پاسخگویی مطلوب به نیازهای بیمه‌ای مخاطبان وظیفه اصلی ماست گفت: شعبه ملاثانی با توجه به حوزه عملکرد که ویس و شیبان و قریب به ۴۰ روستای اطراف را نیز تحت پوشش قرار داده، در خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی دقت و تسریع در انجام امور محوله و هدایت مخاطبان برای بهره‌مندی بیشتر از خدمات غیرحضوری را ضروری برشمرد و بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شرکای اجتماعی از قوانین سازمان باعث می‌شود تا شاهد رضایتمندی بیشتر ذینفعان باشیم.

همچنین غلامرضا قنواتی، رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان ملاثانی با اشاره به اینکه حوزه عملکرد این شعبه بیش از ۱۵۰۰ کارگاه فعال و ۱۱۰۰ کارگاه نیمه فعال صنعتی، خدماتی و تولیدی را تحت پوشش دارد گفت: در حال حاضر به ۵۰ هزار و ۸۱۰ نفر بیمه شده و مستمری بگیر از جمعیت مردم شهرستان ملاثانی یعنی بیش از ۴۷% جمعیت این شهرستان، که در حوزه پوشش این شعبه قرار دارد، خدمات بیمه‌ای ارائه می‌شود.

کد خبر: 71935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =