پیام مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در آستانه ۲۵ ذی‌الحجه "روز خانواده و تکریم بازنشستگان" با صدور پیامی این مناسبت را تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان کرمان، در پیام محمود شیخ‌شعاعی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

٢٥ ذی الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه هل أتی در شأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص)، در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری گردیده است. این مهم فرصتی شده تا با بهره‌گیری از فرهنگ و خلق و خوی ائمه اطهار، ضمن ارج نهادن به سال‌ها تلاش و زحمات بی‌شائبه و تجارب گرانبهای بازنشستگان عزیز، به جایگاه خانواده به عنوان مؤثرترین نهاد اجتماعی، ادای احترام گردد و برماست تا این نمادهای تجربه و تقوی را پاس بداریم و از دریای بیکران تجارب ارزنده آنان در عرصه‌های مختلف بهره‌مند و با بزرگداشت این روز شاهد نشاط، همدلی و همگرایی سازنده در اقشار عزیز بازنشستگان باشیم.

سازمان تامین اجتماعی مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین خانواده‌های کشور و خدمتگزار نیمی از جمعیت ایران اسلامی شامل اقشار مختلف بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان برای تمامی اعضای این خانواده بزرگ به ویژه بازنشستگان ارجمند که مایه خیر و برکت هستند از خداوند منان سلامتی، شادکامی، عزت و عاقبت بخیری آرزومندست.

محمود شیخ شعاعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان

کد خبر: 71932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =