افتتاحیه بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی زنان سازمان تامین اجتماعی در گیلان

مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در رشته‌های شنا و آمادگی جسمانی به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، در این مراسم که با حضور شاهرخ بابایی، رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان و کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین اجتماعی استان برگزار شد حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن خوشامدگوی به زنان همکار سراسر کشور گفت: این المپیاد و جمع کارمندان سازمان موجب افزایش روحیه و شادی همکاران می شود تا پس از برگشت به محل کار بتوانیم با روحیه بهتر، بانشاط و انرژی کامل خدمات بیشتر و مطلوب تری به بیمه‌شدگان ارائه دهیم.

در ادامه مراسم بابایی، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مدیر درمان استان و تیم اجرایی المپیاد گفت: المپیاد ورزشی امسال به صورت فشرده از ۱۱ اردیبهشت با کوهنوردی آغاز شد و المپیاد زنان در گیلان حسن ختام این برنامه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه المپیادها امسال ۱۰تیرماه خاتمه می‌یابد و این پایان، پایان ورزشی سازمان نیست افزود: برنامه‌های بسیار متنوعی تدارک دیده شده و کارهایی زیادی که از سال قبل برنامه‌ریزی کرده‌ایم در ادامه راه پیگیری خواهیم کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین اجتماعی گفت: یک از دغدغه‌های همکاران به ویژه همکاران بخش درمان (شیفت در گردش)سازمان برای اعزام به ماموریت ورزشی است، در تلاش هستیم با برگزاری جلسات با مدیران استان‌ها و فرهنگ‌سازی در این زمینه، بتوانیم این دغدغه را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سازمان در این حوزه، گفتمان سازی ورزشی است گفت: هر چقدر امکانات، ورزشگاه و بودجه داشته باشیم ولی اراده ورزشی بین همکاران وجود نداشته باشد نتیجه خوبی نخواهیم گرفت در تلاش هستیم از طریق گفتمان‌سازی بین همکاران به نتایجی مثبت برسیم تا بودجه براساس برنامه‌ریزی هدفمند تخصیص یابد و اثربخشی داشته باشد.

بابایی در پایان افزود: برنامه‌های ورزشی سازمان بر محوریت سلامت همکاران برنامه‌ریزی می‌شود و امیدواریم با فرهنگ‌سازی در این زمینه، اثربخشی آن در ارائه خدمت به بیمه‌شدگان شاهد باشیم.

در این دوره المپیاد تعداد ۶۷ همکار در رشته شنا و ۱۱۴ نفر در رشته آمادگی جسمانی از ۵۱ تیم از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر: 71916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =