تجلیل از کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی فاطمه الزهرا (س) نجف‌آباد اصفهان

در پی کسب رتبه عالی اعتباربخشی بیمارستان تامین اجتماعی فاطمه الزهرا (س) شهرستان نجف آباد در کشور، کارکنان این بیمارستان در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان در این مراسم، ضمن تبریک کسب رتبه عالی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) نجف آباد در اعتبار بخشی بیمارستان‌های کشور، از اهتمام و تلاش کارکنان این بیمارستان برای کسب این رتبه تشکر کرد.

محمد رجالی در ادامه گفت: علیرغم این که طی ۲ سال گذشته در مجموع ۵۰۰ نفر از کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بازنشسته شدند و نیروی جدید جایگزین آنها نشده اما طی این مدت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان افزایش یافته است.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته۵۳ هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان انجام شده که نسبت به سال گذشته ۳۰ هزار عمل جراحی بیشتری انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان بیان کرد: در همین مدت و نسبت به سال قبل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ویزیت بیشتری شدند و ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی به ۹۰ درصد افزایش یافته که آمار خوبی است.

وی بر ارتقای کیفیت خدمات در مراکز درمانی نیز تاکید کرد و افزود: افزایش کیفیت خدمات باعث سرافرازی سازمان می شود.

رجالی با اشاره به این که در جشنواره «رشدینو» که خرداد ماه امسال برگزار شد، حدود سه هزار نفر از کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و خانواده‌های آنان شرکت کردند گفت: جشنواره‌های شاد فرهنگی علاوه بر ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی و تعلق سازمانی در کارکنان، کیفیت خدمات درمانی به مراجعه‌کنندگان را نیز افزایش می‌دهد.

وی ضمن تشکر از روابط عمومی و پشتیبانی و سایر دست اندرکاران در برگزاری جشنواره «رشدینو» بیان کرد: علیرغم اعتبارات کمی که وجود داشت اما این جشنواره شاد فرهنگی برگزار شد.

همچنین رییس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد با بیان این که در پنجمین دوره اعتباربخشی بیمارستان‌های کشور سال ۱۴۰۲ توسط وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، ۴۸ بیمارستان در کشور نامزد رتبه عالی و یک بیمارستان نیز نامزد رتبه برتر بود گفت: برای نخستین بار، بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد در بین بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور توانست رتبه عالی اعتبار بخشی را کسب کند.

دکتر محمود امیرشاه کرمی افزود: کسب رتبه عالی اعتبار بخشی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد نتیجه همدلی و هم افزایی کارکنان این بیمارستان و اهتمام بسیار تیم مدیریت درمان تامین اجتماعی بوده است.

وی با بیان این که چندین شاخص برای ارزیابی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نظیر مراقبت و درمان، تشخیص، پاراکلینیک، مدیریت و رهبری، حمایت از گیرنده خدمت وجود دارد که هر بیمارستان باید آنها را پیگیری و اجرا کند گفت: اعتباربخشی برای ارتقای کیفیت ایمنی و اثربخشی خدمات بیمارستانی موثر است.

رییس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد افزود: اعتباربخشی بیمارستان ها در کشورمان اجباری است و هر ۲ سال یکبار توسط ارزیابان وزارت بهداشت و درمان انجام می شود و مدت اعتبار زمان گواهینامه اعتباربخشی بیمارستانی ایران ۲ ساله است.

در این مراسم از ۸۰ نفر از کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان که در مسابقات ورزشی شهرستان، استان، سازمان تامین اجتماعی مقام کسب کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

همچنین از ۱۶ نفر از کارمندان نمونه، ۱۹ نفر همکاران بازنشسته و ۸۰ نفر از مسئولان واحدهای امور اداری، مالی، روابط عمومی پشتیبانی، پاراکلینیک و پرستاری و مدیرگروه های پزشکان و ... که سال ۱۴۰۲ برای کسب مقام رتبه عالی کشوری تلاش کرده بودند، تجلیل شدند.

کد خبر: 71843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =