کسب رتبه برتر بانک خون بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین

در ارزیابی صورت گرفته اولین کمیته انتقال خون استان قزوین، بانک خون بیمارستان رازی در بین بیمارستان‌های دانشگاهی و خصوصی استان موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین، در اولین کمیته انتقال خون استان قزوین که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، در ارزیابی صورت گرفته، بانک خون بیمارستان رازی در بین بیمارستان‌های دانشگاهی و خصوصی استان موفق شد رتبه اول را کسب کند.

معاون خدمات درمانی تامین اجتماعی استان قزوین گفت: کسب این رتبه به جهت تلاش همکاران بخش بانک خون بیمارستان رازی و انجام دقیق شاخص‌های مرتبط با این بخش است.

ممیزی افزود: در این جلسه فاطمه امیری به انتخاب کارشناسان انتقال خون استان قزوین به عنوان پرستار نمونه معرفی و در گزارشی اهم فعالیت‌های انجام شده در زمینه هموویژولانس توسط وی ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه این رتبه، دهمین موفقیت مجموعه بیمارستان رازی در زمینه بانک خون و هموویژولانس از سال ۹۵ تاکنون است گفت: در ۳ دوره اخیر بانک خون به ترتیب مقام‌های سوم، دوم و اول را کسب کرده است.

در پایان از دکتر برجی، ریاست بیمارستان، تقدس، پزشک ارشد هموویژولانس و ستاری، مسول بانک خون با اهدای لوح توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی قزوین تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 71805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =