افتتاحیه بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در استان گیلان

مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی با حضور بیش از ۴۰۰ همکار در ۴ رشته ورزشی فوتبال روی میزی و شنای آقایان، شنا و آمادگی جسمانی خانم‌ها به میزبانی مدیریت درمان استان گیلان در شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، در این مراسم که با حضور امیراحمدی، مدیرخدمات رفاهی سازمان، شاهرخ بابایی، رئیس اداره تربیب بدنی و سلامت سازمان، کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین اجتماعی استان، سرهنگ جانباز فرمانده سپاه بندرانزلی وحدود ۴۰۰ همکار ورزشکار در دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد، حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن تبریک عیدغدیرخم گفت: از اینکه استان گیلان میزبان همکاران بزرگ سازمان تامین اجتماعی از سراسر کشور است خوشحالیم و تلاش می‌کنیم تا همکاران در مدت اقامت در استان خاطره خوش داشته باشند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات اشاعه فرهنگ تندرستی و سلامت در بین کارکنان سازمان است تا با افزایش روحیه و شادابی، بتوانیم خادم خوبی برای بیمه‌شدگان و همکاران باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در چند روز آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم بیان کرد: امیدواریم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بتوانیم یک انتخاب خوب و اصلح داشته باشیم و رئیس جمهور جدید ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی باشد و شاهد پیشرفت کشور به معنای واقعی باشیم.

در ادامه مراسم امیراحمدی، مدیر خدمات رفاهی سازمان تامین اجتماعی با تبریک عید امامت و ولایت(غدیرخم) گفت: امروز که ما دور هم جمع شدیم مدیون خون شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای سلامت و شهدای خدمت هستیم.

وی افزود: شهدای ایران اسلامی و شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت اله رئیسی با نثار خون باعث شدن ما در آرامش زندگی کنیم.

امیراحمدی گفت: در حوزه رفاه سازمان تلاش می‌کنیم تا با برگزاری این گونه مسابقات ورزشی، رفاهی، اقامتی بتوانیم نشاط و شادابی بین همکاران سازمان ایجاد کنیم.

مدیر خدمات رفاهی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در حوزه‌های ورزشی، سلامت، اوقات فراغت، ارگونومی و.... برنامه‌های خوبی برای همکاران در نظر گرفته شده که متعاقبا به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

در ادامه این مراسم بابایی، رییس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین اجتماعی گزارشی از چگونگی برگزاری المپیاد ورزشی امسال سازمان بیان کرد.

این دوره المپیاد به مدت ۸ روز از ۴ لغایت ۱۱ تیرماه و در رشته ورزشی فوتبال روی میزی و شنای آقایان، شنا و آمادگی جسمانی خانم‌ها با حضور بیش از ۴۰۰ نفر در حال برگزاری است.

کد خبر: 71801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =