قهرمانی کارگران معدن کوشک در مسابقات فوتسال

در اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان بهاباد، تیم معدن کوشک با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود شهرداری بهاباد عبور کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد، اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران بهاباد به یاد شهدای گرانقدر کارگری این شهرستان برگزار شد.

مرتضی کارگر، ضمن تقدیر از همکاری هیات فوتبال شهرستان در امر برگزاری این مسابقات گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران بهاباد جام شهدای کارگر این شهرستان، با حضور ۶ تیم برگزار و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان بهاباد هدف اصلی برگزاری این مسابقات را توجه به سلامت و نشاط میان جامعه کار و تلاش عنوان و بیان کرد: کارگران نقش مهم و حیاتی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دارند و علاوه بر اینکه باید معیشت آنها تامین شود، باید از جنبه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی نیز مورد توجه قرار گیرند؛ نیروی انسانی سالم و بانشاط با رغبت و علاقه بیشتری وظیفه خود را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به کیفیت قابل قبول این دوره از مسابقات گفت: با توجه به اینکه برای اولین بار این مسابقات برگزار شد، از کیفیت خوبی برخوردار بود؛ در دیدار نهایی این مسابقات تیم معدن کوشک در دیداری جذاب با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود شهرداری بهاباد عبور کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در پایان با حضور مسئولین شهرستانی از تیم‌های برتر با اهدای لوح، مدال و جوایز تجلیل شد تا به این ترتیب پرونده اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان بهاباد بسته شود؛ کاپ اخلاق این بازی‌ها نیز به تیم آرون پاد بهاباد رسید.

کد خبر: 71717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =