بهره‌مندی بیش از ۷ هزار کارگر زنجانی از خدمات ایستگاه‌های بهگر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ایجاد ایستگاه بهگر در سطح استان گفت: در راستای اجرای این طرح در مجموع ۷ هزار و ۴۹۳ کارگر از خدمات ایستگاه‌های بهگر در استان بهره‌مند شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را ۱۴۲ شعبه و ۲۴۰ صندوق اعلام و بیان کرد: کالاهای طرح کالابرگ الکترونیکی شامل ۱۰ قلم کالا از جمله پنیر، شیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، شکر، قند، روغن، ماکارونی و برنج است و در هنگام خرید شهروندان می‌توانند از هرکدام از این اقلام با اعتبار یارانه خود به میزان دلخواه خریداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین تعداد فروشگاه‌های خرد فعال در راستای اجرای طرح کالابرگ را ۲ هزار و ۷۵۸ شعبه و ۲ هزار و ۸۰۸ صندوق در سطح استان اعلام کرد و افزود: برای تشویق مردم به استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی مشوق‌هایی در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه با استقبال خوب مردم در سطح کشور به ویژه در استان زنجان مواجهه بودیم.

وی با اشاره به اجرای طرح امنیت غذایی کودکان گفت: با اجرای طرح اختصاص سبد غذایی به خانوارهای دارای کودک کمتر از پنج سال دچار سوء تغذیه، ۸۶۱ کودک در استان در قالب این طرح مورد حمایت واقع شدند.

جعفری با بیان اینکه با اجرای طرح امنیت غذایی کودکان، تاکنون شاهد استقبال خوب از طرف خانواده‌ها بودیم، ادامه داد: در طرح مربوط به امنیت غذایی کودکان، در سبد غذایی این طرح، ۱۱ قلم کالای اساسی در نظر گرفته شده بود که منتهی با پیگیری‌های صورت گرفته این اقلام به ۱۶ قلم افزایش پیدا کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین در ادامه با اشاره به اجرای طرح ایجاد ایستگاه بهگر گفت: در راستای اجرای این طرح هم در مجموع ۷ هزار و ۴۹۳ کارگر هم از خدمات ایستگاه‌های بهگر در استان بهره‌مند شدند.

وی ارتقاء سطح سلامت کارگران و پیشگیری در زمینه از کارافتادگی زودرس آنان در اثر بروز سوانح و حوادث در محیط کار را از عمده اهداف اجرای طرح ایجاد ایستگاه بهگر اعلام کرد.

کد خبر: 71626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =