افتتاح پروژه‌های درمانی اردبیل همزمان با هفته تامین اجتماعی

پروژه های درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته تامین اجتماعی به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳، شهرام محمدی، فرماندار شهرستان مشگین شهر و هیات همراه با حضور در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با مدیر درمان استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که معاونین خدمات درمانی و پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان استان هم حضور داشتند مهدی نیک سیرت به ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی در سطح استان و شهرستان مشگین شهر پرداخت و گفت: با الحاق شعبه تامین اجتماعی به پلی‌کلینیک این شهرستان و همچنین با افزایش فضای فیزیکی درمانی و با جذب پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف ارائه خدمات درمانی توسعه می‌یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه درحوزه درمان غیرمستقیم با بیش از ۱۰۰۰ مرکز درمانی در سطح استان قرار داد همکاری داریم افزود: در حوزه درمان مستقیم هم با جذب و بکارگیری پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف برای کلیه مراکز درمانی تابعه درصدد اثربخشی و ارتقائ کیفیت ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان سازمان هستیم.

وی همچنین ادامه داد: پروژه‌های درمانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان همزمان با هفته تامین اجتماعی به بهره‌برداری خواهد رسید که پروژه تاسیسات، موتورخانه و سیستم تهویه مطبوع بیمارستان‌های استان که به صورت کلی و کامل نوسازی و بهسازی شده، درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان و درمانگاه شهرستان نمین از آن جمله هستند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به جمعیت ۷۰ هزار نفری بیمه شده سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان که نزدیک به ۵۰ درصد از جمعیت مشگین شهر را شامل می شود گفت: این شهرستان نیاز به مراکز درمانی با امکانات و تجهیزات پیشرفته دارد که در این باره با سازمان تامین اجتماعی گفت و گوهایی صورت گرفته است.

محمدی، در پایان نسبت به حل برخی مسائل و مشکلات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان مشگین شهر قول مساعد داد.

کد خبر: 71180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =