انجام بیش از ۷۰ هزار خدمت بستری به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی قم

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قم گفت: سال گذشته بیش از ۶۰ هزار بیمه شده در مراکز طرف قرارداد و بیش از ۱۱ هزار بیمار در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی قم از خدمات بستری بهره‌مند شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل مدیر درمان استان قم گفت: سال گذشته بیش از ۶۰ هزار و ۷۰۹ بیمه شده در هشت بیمارستان طرف قرارداد و بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۳ بیمار در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی قم از خدمات بستری بهره‌مند شدند.

وی افزود: بیمارستان امام رضا (ع) تامین اجتماعی قم با ۱۲۵ تخت مصوب و ۱۱۷ تخت فعال در سال گذشته با ۶/۶ درصد از تخت‌های استان قم به بیش از ۱۶ درصد نیاز خدمات بستری ،خدمت رسانی کرده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قم با اشاره به جمعیت بیش از ۸۴۰ هزار نفری بیمه‌شدگان در استان و ضرورت توسعه تخت‌های بستری تامین اجتماعی در استان قم بیان کرد: ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی قم در سال گذشته بیش از ۷۴ بود که بیشترین بستری با ۳ هزار و ۱۹۵ بیمار در بخش زنان و زایمان و هزار و ۸۹۸ بستری در بخش جراحی عمومی بوده است.

وی با اشاره به انجام بیش از ۷ هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضا (ع) گفت: اعمال جراحی ارتوپدی وچشم نیز با بیش از دو هزار عمل جراحی از دیگر خدمات مهم بیمارستان امام رضا (ع) در ابعاد جراحی های بزرگ و متوسط را به خود اختصاص داده است.

بیمارستان امام رضا (ع) به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت جاده ای ۱۷ استان قم، در سال گذشته بیش از ۳۰هزار بیمار را از طریق اورژانس پذیرش کرده است که نشان‌دهنده اورژانس پر کار در خدمت‌رسانی به بیماران تصادفی و بیماران داخلی است.

کد خبر: 71069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =