۳۵ هزار روحانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قم هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: در این استان ۳۵ هزار روحانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی در دیدار با مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم گفت: اکنون در سطح استان قم حدود ۳۵ هزار نفر از طلاب و روحانیون عزیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که با احتساب خانواده‌های آنها مجموع بیمه‌شدگان اصلی و تبعی در این بخش در قم به بیش از ۱۲۷ هزار نفر می‌رسد.

وی از مرکز خدمات حوزه علمیه به‌عنوان یکی از شرکای خوب سازمان تامین اجتماعی نام برد و بیان کرد: تامین‌اجتماعی، دستان مرکز خدمات حوزه علمیه قم را به گرمی می‌فشارد و بر تعاملات ویژه با فرهیختگان حوزوی تاکید دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم بر ضرورت تشکیل جلسات موثر کاری بین مرکز خدمات حوزه علمیه قم و سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و افزود: برگزاری جلسات هماهنگی بین دستگاهی منجر به تعاملات خوبی می شود و کار مردم از رهگذر این تعاملات موثر براحتی حل و فصل می شود.

موسوی مدنی نیز در این نشست با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم از اقدامات بسیار مثبت و سازنده سازمان تامین اجتماعی بویژه در قم حمایت می کند، گفت: قم مهد علم و مرکز تشیع در جهان است و نگاه به این استان و مسائل آن باید نگاه خاص و ویژه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ستوده خواستار برپایی میز خدمت مشترک بین مرکز و تامین اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر و منسجم‌تر به طلاب شد و افزود: ارائه خدمات مشترک بین دستگاه‌ها به مخاطبان ضمن کاهش هزینه‌ها و افزایش اثربخشی می‌تواند فرصت خدمت‌رسانی ممتازی برای دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی رویکرد مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم را به سمت ارائه خدمات بصورت غیرحضوری عنوان و بیان کرد: ارائه خدمات بصورت غیرحضوری در دستگاه‌های خدمت‌رسان توانسته ضمن بالابردن رضایتمندی مردم به کاهش هزینه‌ها منجر شود.

تامین اجتماعی قم ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر را تحت پوشش دارد. خدمات‌رسانی به جامعه هدف تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، دو شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

کد خبر: 70825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =