بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت بندر امام خمینی (ره) تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت: حدود ۱۰۷ هزارنفر از جمعیت شهرستان بندر امام خمینی (ره) تحت پوشش تأمین اجتماعی شعبه یک قرار دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان، مجید اسکندری در آئین معارفه عبدالامیر آل‌کثیر، سرپرست جدید تأمین اجتماعی شعبه یک بندر امام خمینی (ره) در جمع کارکنان این شعبه، با تبریک دهه کرامت و به فال نیک گرفتن تقارن این انتصاب با این ایام مبارک و فرخنده، ضمن اشاره به تاریخچه و ویژگی‌های خاص این واحد تابعه گفت: محدوده جغرافیایی گسترده این شعبه را دارای تمایز کرده و همواره نیروهایی کارآمد و زبده در آن به کارگیری شده‌اند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه حدود ۱۰۷ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تأمین اجتماعی شعبه یک قرار دارند اظهار امیدواری کرد تا رویکرد تحولی و تغییرات شکل گرفته در نیروهای شعبه سبب شکوفایی بیشتر و دستیابی به دستاوردهای افزونتر شود.

وی افزود: انتظار می‌رود تا تمامی همکاران با همدلی و همسوئی و هم‌افزایی در مسیر جلب رضایتمندی شرکای اجتماعی و تحقق اهداف و شاخص های سازمانی گام بردارند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت استان پس از این نشست از واحدهای مختلف شعبه بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: 70799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =