رشد ۶.۴ درصدی ویزیت پزشکان مراکز تامین اجتماعی در استان قزوین

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین از رشد ۶.۴ درصدی ویزیت پزشکان مراکز تامین اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین، اورنگ شیخ بگلو ضمن تشریح عملکرد بخش سرپایی درمان مستقیم درسال ۱۴۰۲ با اشاره به رشد ۶.۴ درصدی ویزیت پزشکان بیان کرد: در سال گذشته ویزیت پزشکان در کلیه مراکز درمانی تابعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار معاینه در بخش سرپایی رسید که شامل ۸۰ درصد پزشک عمومی، ۱۴ درصد متخصص و ۵ درصد دندانپزشک بود.

وی ادامه داد: در بخش بستری، عملکرد بیمارستان رازی در ماه با متوسط یک هزار و ۶۷۵ بیمار و تاکستان با ۸۹۷ بیمار بستری در سرجمع نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین بیان کرد: تعداد اعمال جراحی انجام شده در دو بیمارستان رازی و تاکستان به ترتیب ۱۴ هزار و ۳۴۰ جراحی و ۵ هزار و ۱۳۰ عمل بوده است که در مجموع رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در درمان غیرمستقیم با پزشکان طرف قرارداد گفت: در ۱۱ ماهه اول ۱۴۰۲ تعداد پرونده‌های بستری مراکز طرف قرارداد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

شیخ بگلو افزود: در دوره مذکور تعداد نسخ سرپایی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است و متوسط مبلغ هر نسخه سرپایی به ۱۰۸ هزار تومان بالغ شده که با رشد ۶۴ درصدی همراه بوده است.

کد خبر: 70546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =