انتصاب مرتضی قانع به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی

در پی انتصاب «مرتضی قانع» به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی، مراسم معارفه‌ای با حضور «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، جمعی از مدیران حراست کل کشور و حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز تعدادی از معاونان و مدیران ستادی سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد.

به‌ گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی در این مراسم با گرامیداشت هفته کار و کارگر و روز معلم و تقدیر از تلاش‌های مدیرکل سابق حراست این سازمان، گفت: از معصوم علیه‌السلام روایت شده است که هفت گروه در روزی که سایه‌ای جز سایه خداوند نیست، نجات پیدا می کنند و آن هفت گروه کسانی هستند که نشست و برخاستشان و هر کاری که می‌کنند برای رضای خداوند است. به نظر من بخش‌های صیانتی و نهادهای نظارتی در کشور ما این‌گونه هستند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: قطعاً در دوره جدید کار حراست و با شناختی که از مدیر جدید این حوزه داریم، ظرفیت‌های خوبی به سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه خواهد شد و اطمینان داریم که علاوه بر استمرار روند مثبت دوره گذشته، راه‌های نرفته نیز در این دوره گشوده خواهد شد.

موسوی با ابراز امیدواری نسبت به استمرار همکاری‌های حراست کل کشور با سازمان تأمین‌اجتماعی، بیان کرد: امیدواریم با روابط نزدیکی که میان ما و سازمان حراست کل کشور وجود دارد، شاهد روزهای خوبی در واحد حراست سازمان تأمین‌اجتماعی خواهیم بود. تغییراتی که امروز در سازمان تأمین‌اجتماعی رقم می‌خورد، امید که تغییرات مثبتی خواهد بود که افق تازه‌ای پیش روی ما می‌گشاید و امیدواریم با دستاوردهای خوبی که برای سازمان تأمین‌اجتماعی خواهد داشت، در نهایت رضایت مردم و خداوند متعال را به دنبال داشته باشد.

در این مراسم «علی محمودی» مدیرکل سابق حراست که به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب شده است، ضمن آرزوی توفیق برای مدیرکل جدید حراست سازمان گفت: در مدت مسئولیت در حوزه حراست، تلاش کردیم برنامه‌محور بودن را در حراست مبنا قرار دهیم که امیدواریم در ادامه مسیر به مدیریت جدید این مجموعه کمک کند. هوشمندسازی فرآیندهای حراستی با بهره‌برداری از ستاد خبری سازمان اتفاق افتاد و در حوزه بیمه و درمان به کمک همکاران خدوم ما در واحد حراست سازمان تأمین‌اجتماعی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت.

«مرتضی قانع» مشاور مدیرعامل و مدیرکل جدید حراست سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این نشست با تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل این سازمان گفت: هدف ما در مجموعه حراست، خدمت صادقانه است و در این راستا وظیفه ما حفظ کرامت انسانی همه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی است که با تلاش‌های شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به جامعه بزرگ بیمه‌شدگان این سازمان هستند.

قانع، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در دوره قبلی مدیریتی در واحد حراست این سازمان، گفت: موفقیت در این حوزه مستلزم تلاش مجاهدانه و توجه و دقت در اقدام و عمل است. تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله با همراهی همکاران حراست سازمان و همچنین همکاری مدیران بخش‌های مختلف سازمان، روند مثبت اقدامات را حفظ کنیم و با حسن تدبیر انتظارات مدیریت سازمان از این مجموعه را به بهترین نحو برآورده کنیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی محمودی، طی حکمی از سوی میرهاشم موسوی، مرتضی قانع به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب شد.

متن حکم انتصاب مرتضی قانع به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی، به این شرح است:

جناب آقای مرتضی قانع

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، رویکردها و اهداف دولت مردمی سیزدهم، ازجمله؛ عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

- مدیریت فرصت‌محور و تقویت رویکرد ایجابی در مواجهه با مسائل و مشکلات سازمانی.

- حفظ و صیانت از منابع انسانی و مادی سازمان با رویکرد رعایت حداکثری جوانب شرعی، قانونی و توجه به منافع و مصالح سازمان.

- تمرکز راهبردی و سیستمی بر حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی، اقتصادی و فناوری جهت نظارت و ارزیابی مستمر و تلاش در جهت بهبود وضعیت.

- همکاری مناسب با شرکای اجتماعی جهت افزایش بهره‌وری در نظارت و حراست از نیروی انسانی، اموال و دارایی‌های سازمان و تقویت نظارت مردمی بر امور سازمان و شرکت‌های تابعه.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

میرهاشم موسوی

کد خبر: 70312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =