انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل بهزیستی گیلان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف و کارکنان بهزیستی، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل بهزیستی گیلان و بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی، مدیرکل بهزیستی استان در این نشست ضمن تقدیر از ارائه خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مراجعان و اقشار نیازمند بیان کرد: با توجه به تعدد خدمات بهزیستی، در صدد هستیم تا در وهله اول، بهترین خدمات در راستای توانمندی مددجویان شامل حال جامعه هدف بهزیستی شود.

وی با ابراز امیدواری درباره پرداخت تسهیلات و وام‌های کم‌بهره در جهت اشتغالزایی مددجویان، گفت: اشتغالزایی و کار آفرینی مددجویان، یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی است که انشاالله با انعقاد این تفاهم‌نامه و تداوم همکاری بیشتر، بستر مناسب در زمینه اشتغالزایی مددجویان فراهم شود.

طوفانی در ادامه بر اهتمام و همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران درباره تامین جهیزیه مددجویان و فرزندان تحت حمایت بهزیستی و همچنین ارائه خدمات درمانی تاکید کرد و افزود : طی انعقاد این تفاهم‌نامه به دنبال این هستیم که علاوه بر مددجویان، سایر بخش‌های دولتی و غیر دولتی سازمان نیز از خدمات ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره مند شوند.

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان گیلان نیز ضمن ارائه توضیحات درباره عرضه تسهیلات بانک مهر ایران از قبیل پرداخت وام‌های کم بهره، تسهیلات کارت خرید ، کمک هزینه خرید جهیزیه و درمان و سایر نیازهای خدمت گیرندگان، آمادگی این بانک را طی انعقاد تفاهمنامه حمایتی با هدف برطرف کردن مشکلات معیشتی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر و جمعیت هدف بهزیستی از طریق پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه کم بهره اعلام کرد.

محمدرضا نجفی شعاع ابراز امیدواری کرد تا خدمات و وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سریع‌ترین زمان و با بهترین شرایط بر اساس قانون بانکی کشور در اختیار خدمت‌گیرندگان قرار گیرد.

کد خبر: 70103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =