به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، میثم هاشملو در این باره گفت: سامانه ۱۴۲۰ (مرکز ارتباطات و نظارت مردمی تامین اجتماعی) بعنوان تنها درگاههای ارتباطی سازمان تامین اجتماعی است که برای تسهیل دسترسی جامعه هدف به مسئولین و دریافت پاسخ راهاندازی شده است .
وی افزود: ۱۴۲۰ مکاتبات غیرضروری را کاهش داده موجب ارائه پاسخ بهنگام به بیمهشده با ثبت یک درخواست خواهد شد.
رییس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان ادامه داد: بیمهشدگان، مستمریبگیران و مردم استان زنجان میتوانند سوالات، شکایات، پیشنهادات ، انتقادات و درخواست خود( در حوزه کمیسیون پزشکی،ملاقات با مدیر درمان، نحوه ارایه خدمات درمانی و ...) را بصورت ۲۴ ساعته در کلیه ایام سال/ماه /شبانه روز در این سامانه ثبت و پاسخ خود را طی ۷ تا ۱۰روز دریافت کنند. این سامانه با کد چهار رقمی ۱۴۲۰ برای تمام اقشار جامعه قابل دسترسی در سراسر کشور است.
وی بیان کرد: براساس دادههای استخراجی از این سامانه سطح رضایتمندی مخاطبان واحدهای تابعه مدیریت درمان طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۸۵ درصد بوده است.
هاشملو افزود: ۱۴۲۰ علاوه بر احترام به جایگاه مخاطب و پیگیری شکایات و سوالات مردمی، پاسخگویی و عملکرد سازمان نیز در معرض قضاوت و ارزیابی قرار میدهد.
نظر شما