به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی، سرپرست بهزیستی استان در ابتدای این دیدار از پیگیری و دغدغهمندی مدیریت مجموعه رفاه نسبت به رسیدگی به وضعیت مددجویان تحت پوشش بهزیستی قدردانی کرد و گفت: با استفاده از ظرفیتهای موجود در مجموعه فروشگاههای رفاه می توان خدمات قابل توجهی به مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی ارائه داد.
وی در ادامه به موضوع جذب نیرو و به کارگیری توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در قسمتهای مختلف فروشگاه رفاه اشاره و بیان کرد: بسیاری از توانخواهان و مددجویان بهزیستی توانایی های ویژهای دارند و شایسته است تا از این افراد در واحدهای مورد نیاز مجموعه استفاده شود.
طوفانی همچنین تولیدات و عرضه مددجویان و توانخواهان را نیز یکی از موارد مهم در جهت توانمندی جامعه هدف بهزیستی برشمرد و افزود: در برخی از مراکز تحت نظارت بهزیستی و کارگاههای آموزشی توانخواهان، محصولات و صنایع دستی مرغوبی تولید میشوند که تمامی این تولیدات با دستان هنرمند توانخواهان پدید میآیند و قابلیت این را دارند که در فروشگاههای معتبر، جایگاهی برای نمایش و فروش داشته باشند.
سرپرست بهزیستی گیلان در خاتمه، خواهان نگاه ویژه مجموعه فروشگاههای رفاه در جهت توزیع سبد کالا و تامین جهیزیه برای مددجویان بهزیستی شد و ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی های لازم، اقدامات موثری در راستای تأمین معیشت و توانمندی مددجویان بهزیستی صورت بگیرد.
همچنین در ادامه این نشست، امیر گرشاسبی، مدیر مجموعه فروشگاه های رفاه استان گیلان نیز آمادگی این مجموعه را جهت ارائه هرگونه خدمات به مددجویان بهزیستی گیلان را اعلام کرد.
عرضه مستقیم کالا با چندین هزار تنوع کالایی در گروه های مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک و ... در راستای تحقق سیاستهای ستاد تنظیم بازار و برنامهریزی به منظور افزایش تعداد شعب، ارائه انواع رفاه کارتهای اعتباری و نقدی، بن کارت و فروش اقساطی لوازم خانگی، از جمله خدمات فروشگاههای زنجیرهای رفاه استان گیلان در راستای اصل مشتریمداری است.
نظر شما