به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گفت: تقویت فضای تعاملاتی و اعتمادسازی در کنار برنامههای آموزشی ترویجی برای اشاعه فرهنگ بیمهای و آشنایی جامعه هدف با قوانین و حقوق متقابل یکی از رویکردها و خط مشیهای سازمانی برای ارتباط بهتر با شرکای اجتماعی و افزایش رضایتمندی در آنها است .
امیررضا زندیفر افزود: در این راستا اجرای برنامههای آموزشی از قبیل دورههای مختلف رابطین بیمهای شرکتها و کارخانجات، کارفرمایان کارگاههای تازه تاسیس، مشاورههای کارگاهی، آشنایی با حوادث ناشی از کار، ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان برای جامعه بازنشستگان و ... در زمره فعالیتهای انجام شده در سالهای اخیر بوده است.
وی با اشاره به اینکه بر این اعتقادیم که هرچه مخاطب ما از قوانین و مقررات بیشتر آگاه باشد نسبت به انجام تکالیف و رعایت حقوق متقابل بهتر عمل کرده و باعث روانسازی امور میشوند گفت: آگاهیبخشی و تنویر افکار عمومی مخاطبان و به روز کردن اطلاعات آنها مکانیزم و ابزاری موثر برای تلطیف روابط و همسویی بیشتر در جهت تحقق اهداف است.
زندی فر با تاکید بر اینکه در سالجاری نیز این مهم با جدیت و برنامهریزیهای مدون در قالب فعالیتهای فرهنگی اجتماعی با همکاری تشکلهای کارگری، مجامع و انجمنهای کارفرمایی و کانونهای بازنشستگی در دستور کار قرار دارد بیان کرد: در این مسیر اقدامات خود را از روزهای نخستین سال آغاز کرده و اولین برنامه آموزشی در سال جدید برای کارفرمایان کارگاههای تازه تاسیس در شعبه اسالم اجرایی شده و در هفته آتی نیز اولین دوره رابطین بیمهای شرکتها با همکاری انجمن مدیران صنایع استان اجرایی خواهد شد.
نظر شما