به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان قزوین، حمید کوزهگرها ضمن حضور در محل کار همکاران بر تکریم بهینه ارباب رجوع، تلاش بجد در راستای افزایش وصول مطالبات و جذب بیمهشدگان جدید با توجه به ناترازی در ورودی و خروجیهای سازمان و عدم تعادل منابع و مصارف آن تاکید کرد.
وی بر چیدمان مناسب فضای اداری و ایجاد محیط مناسبتر در راستای احترام به جایگاه ویژه مخاطبان سازمانی تاکید داشته و از تلاشهای صورت پذیرفته مجموعه همکاران شعبه آبیک در مسیر اخذ رضایت حداکثری باریتعالی و مخاطبین تقدیر کرد.
شعبه آبیک با داشتن دو شهرک صنعتی کاسپین یک و دو، ۳۵ هزار بیمه شده اصلی و ۵۱ هزار بیمه شده تبعی، هفت هزار خانوار مستمریبگیر، دو هزار و ۱۵۹ کارگاه فعال و دو هزار کارگاه نیمه فعال به ۹۰ درصد از جمعیت شهرستان آبیک با یک شعبه اصلی و یک کارگزاری رسمی خدمات و تعهدات بیمهای ارائه میدهد.
نظر شما