به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی قم، محمد عاشوری استقبال مردم استان از دریافت خدمات تامیناجتماعی بهصورت غیرحضوری در قم را خوب ارزیابی کرد و گفت: دلیل استقبال مردم اطلاعرسانی گسترده و همچنین آسانی ارائه و دریافت خدمت در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی بوده است.
وی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به شماره ۱۴۲۰ نیز آماده ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به مردم است، افزود: تمام این زیرساختها بهمنظور حفظ سلامتی مردم و مخاطبان تامیناجتماعی آماده شده است.
عاشوری تاکید کرد: کارفرمایان، بیمهشدگان و مستمریبگیران سازمان تامیناجتماعی میتوانند بدون خروج از منزل، هم از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir و هم از طریق اپلیکیشن « تامین من» و همچنین با سامانه تلفنی۱۴۲۰ تمام درخواستهای خود را از تامیناجتماعی استان قم به ثبت برسانند و پیگیری کنند.
وی بیان کرد: مخاطبان تامیناجتماعی میتوانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان به شماره ۱۴۲۰ در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.
به گفته وی، اداره کل تامین اجتماعی استان قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری رسمی ۱۸ خدمت مختلف بیمهای را به مخاطبان خود ارائه میدهد.
نظر شما