به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی تامیناجتماعی شعبه گیلانغرب، عبدالرضا احسان تبار، رئیس تامیناجتماعی شعبه گیلانغرب در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه شرکت گیلان سرکش و در راس آن مدیریت خوب همتزاد بر جلب رضایت بیمهشدگان تاکید کرد.
وی افزود:سازمان تامیناجتماعی در راستای افزایش رضایت مخاطبان سازمان خدمات غیرحضوری را در قالب طرح ۳۰۷۰ ارائه کرده که در حال حاضر بیش از ۵۰ خدمت سازمان غیرحضوری شده است.
احسان تبار بیان کرد: شرکت گیلان سرکش یکی از شرکتهای مهم شهرستان در ارائه خدمترسانی به همشهریان است و جلب رضایت کارکنان و کارگران بسیار حائز اهمیت است.
در ادامه ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات مطرح شده، نسبت به توضیح و توزیع بروشورهای طرحهای بیمه فراگیر خانواده ایرانی اقدام شد.
نظر شما