هدیه تامین‌اجتماعی گیلان به مناسبت روز دختر

اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان به قید قرعه به سه نفر از دختران ۱۸ لغایت ۲۵ سال که در ایام دهه کرامت نسبت به انعقاد قرارداد بیمه‌ای در زیرگروه‌های دانشجویان یا زنان خانه دار اقدام کنند هدیه خواهد داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی، سرپرست این مجموعه با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر، با بیان اینکه دختران بالای ۱۸ سال در قالب بیمه‌های زنان خانه دار، دانشجویان و حرف و مشاغل آزاد امکان انعقاد قراردادهای بیمه‌ای و قرارگرفتن تحت پوشش خدمات و تعهدات این سازمان را دارند، گفت: در سال‌جاری و همزمان با این مناسبت‌های فرخنده و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ بیمه‌های اجتماعی‌، دو طرح ویژه توسط این اداره کل در دستور کار قرار گرفته است.

وی در این‌باره بیان کرد: در طرح نخست سه نفر از دختران ۱۸ تا ۲۵ سال که در ایام دهه کرامت (۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه ) به جرگه بیمه‌شدگان جدید تامین‌اجتماعی پیوسته و در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در زیرگروه‌های دانشجویان یا زنان خانه دار و مشاغل آزاد انعقاد بیمه کنند به قید قرعه هدایایی دریافت خواهند کرد .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان همچنین افزود: در طرح دوم نیز به قید قرعه سه نفر از دختران ۱۸ تا ۲۵ سال که از قبل در زمره بیمه‌شدگان استان قرار داشته و حداقل یکسال سابقه بیمه‌ای دارند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

کیوان مرتضوی افزود: شناسایی حائزین شرایط به صورت سیستمی در خردادماه انجام و پس از قرعه کشی، از نفرات برگزیده در یکی از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته تامین‌اجتماعی تجلیل می‌شود.

اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان مشابه این اقدام را برای نخستین بار در آذرماه سال ۱۴۰۰ برای بیمه‌شدگان گروه دانشجویان همزمان با روز دانشجو اجرا کرد.

کد خبر: 60319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =