به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، در این ملاقات مردمی، مهدی خدمتبیندانا، مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به مسکن، درمان، اشتغال و مساعدت مالی بود دستور برای انجام اقدامات لازم را صادر کرد.
وی در این ملاقات با بیان اینکه ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان به منظور تسریع در امر پاسخگویی و پیشگیری از هرگونه بیماری برای مددجویان فراهم شده است گفت: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان میتوانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی " ٣٠٠٠٥٩٦٠ " با "ذکر شهر و شماره تلفن " مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی میشود.
نظر شما