حضور ۳۵ دستگاه در تدوام طرح ملی خدمت میدانی وزارت کار

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس طرح ملی خدمت میدانی شهید قاسم سلیمانی، ۳۵ دستگاه در سطح وزرا، معاونان و مدیران کل ارشد پشت میز خدمت پای درد دل و مشکلات مردم نشستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهری طالبی دارستانی در تشریح این طرح اضافه کرد: باتوجه به تلاش بیش از چهار دهه دشمنان ایران اسلامی، مبنی بر ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان کشور که امسال به وحشیانه‌ترین شکل ممکن با زیر پا گذاشتن تمام عرصه‌های اخلاقی دنبال و با مقاومت و همراهی مردم و مسئولان به شکست مفتضحانه‌ منجر شد، در راستای نشان دادن ارتباط و اتصال مردم و حکومت در قالب دستگاه‌های خدمت‌رسان ذیل آن به تدبیر مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری این طرح به اجرا درآمد.

او با اشاره به اینکه مسئولان ارشد نظام با اجرای این برنامه به وضوح، ادعای خادم ملت بودن که مبنای حضور آنها در جایگاه مسئولیتی است را جامه حقیقت پوشاندند، گفت: در جشن چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی خدمت واقعی را به نمایش گذاشتند و از سوی دیگر در بزرگترین فضای رسانه‌ای، ارتباط وحدت و خدمت را به صورت اجرایی دنبال کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت کار با بیان اینکه دستگاه‌ها در سطح وزرا، معاونین و مدیران کل ارشد هر دستگاه حضور پیدا کرده و پشت میز خدمت پای درد دل و مشکلات مردم نشستند و پاسخگوی درخواست‌ها بودند، اضافه کرد: ارتباط مسئولان ارشد با مردم طبق تعالیم مکتب اسلام وظیفه ذاتی هر مسئولی است که جایگاهی را در نظام حکومتی و دولتی اشغال کرده است.

طالبی دارستانی افزود: ایجاد الفت و وحدت بیشتر بین مردم و مسئولان، در معرض قرار گرفتن مسئولان به لحاظ انتقال حس ارباب رجوع در زمان بروز مشکل و درخواست، دریافت دقیق از شرایط خدمت‌رسانی به مردم که به هیچ عنوان توسط گزارشات کاغذی و نقل قولی امکان درک عمیق و گسترده ندارد و امیدافزایی و همدلی ناشی از گفت‌وگوی مسئولان و مردم از محقق شده در در قالب این طرح است.

او درباره خدمات ارائه شده در این طرح گفت: با حضور گسترده معاونان در کنار وزیر در خدمت میدانی وزارت مردم در حوزه‌های مرتبط، ارائه خدمت داشتیم که از جمله آنها می‌توان به رسیدگی به مشکلات تعاونی‌ها، روابط کار، اشتغال، بهزیستی، رفاه و یارانه‌ها، تأمین اجتماعی، فنی و حرفه‌ای و همین طور امور مرتبط با تسهیلات بانکی با حضور مدیران عامل بانک‌های رفاه و توسعه تعاون به علاوه حضور مدیران عامل شستا، صندوق بازنشستگی، روستاییان عشایر و فولاد اشاره کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت کار اضافه کرد: برای پاسخگویی به مطالبات مردم شریف ایران با حضور بسیاری از مسئولان نظام فضای خدمتی مناسب شان مردم در وزارت کار شکل گرفت.

کد خبر: 57809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =