به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی لرستان ملاقات مردمی مدیر کل بهزیستی استان بهمراه معاون مشارکتهای مردمی، معاون اجتماعی، معاون امورتوانبخشی و رئیس اداره پذیرش با جمعی از مددجویان در بهزیستی استان برگزار شد.
در راستای تکریم ارباب رجوع و مددجویان مدیر کل بهزیستی استان با جمعی از مددجویان و جامعه هدف ملاقات و گفتگو کرد و تقاضای بیش از ۳۰ نفر از مددجویان را که عمدتأ درخواست دریافت تسهیلات و ودیعه مسکن و هزینه درمان بود مورد بررسی قرار داد و دستور رسیدگی آن را صادر کرد.
همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است گفت: یکی از عواملی که در سرنوشت هر سازمانی اهمیت و ارزش اساسی دارد و آن را در نیل به هدف های شان یاری می دهد، کیفیت رابطه سازمان با افراد یا سازمان هایی است که با آن سر و کار دارند. هر اندازه این ارتباط به طور مفید، مستمر و به شکل موثری گسترش یافته باشد به همان اندازه سازمان در دستیابی به اهداف خود موفق تر است.
نظر شما