بهزیستی پیشرو در مردمی کردن ارائه خدمات

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بهزیستی کشور در نشست با اعضای شورای معاونان بهزیستی آذربایجان شرقی، بهزیستی را جزو ادارات پیشرو در برون سپاری و مردمی کردن ارائه خدمات خواند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از سید مرتضی حسینی در این نشست که با هدف بررسی چالشها و مشکلات و ارائه پیشنهادات معاونت ها و حوزه های تخصصی برگزار شد، با بیان ارتباط تنگاتنگ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با اقشار مختلف جامعه هدف وکارکنان بهزیستی به اهمیت بالای آمار در برنامه ریزی ها اشاره کرد و هوشمند سازی سازمانی را از نکات بسیار مهم جهت نیل به اهداف و انجام ماموریت های تعریف شده برای بهزیستی دانست.

وی با اشاره به نوع دوستی ملت شریف ایران و مشارکت گسترده ی آنان در امور خیریه، بر تلاش بیشتر برای هدایت کمک های مردمی در راستای رفع نیازهای اقشار تحت پوشش بهزیستی تاکید کرد.

حسینی رشد ۴۷ درصدی اعتبارات بهزیستی در بودجه سال جاری را گامی مهم در زمینه حل مشکلات اقشار تحت پوشش خواند و ابراز داشت: اصلاح نظام بودجه ریزی سازمان از اقداماتی است ک در راستای حل مشکلات ادارات بهزیستی استان ها در اولویت قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی از راه اندازی خط تلفن مشاوره حقوقی برای کارمندان، بازنشستگان و مددجویان بهزیستی در ماه های آتی خبر داده و با خاطر نشان کردن ظرفیت بالای دفتر حقوقی جهت انجام اقدامات جدید، خیرین حقوقدان و مشاوران حقوقی را یکی از این ظرفیت ها عنوان کرد.

لازم به ذکر است در این نشست چالش های کلیه معاونت های تخصصی و حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات و دستورات لازم جهت رفع آن ها صادر شد.

بهزیستی پیشرو در مردمی کردن  ارائه خدمات  بهزیستی پیشرو در مردمی کردن  ارائه خدمات

کد خبر: 51629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =