به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در نشست توجیهی و هماهنگی رابطین طرح ۳۰۷۰ شعب غرب گیلان با اشاره به اینکه آموزش کارکنان و مخاطبان بمنظور استفاده راحت از سامانه خدمات غیرحضوری از اولویت های اصلی قلمداد می شود، افزود: با توجه به ضرورت این امر و رویکرد پاسخگوئی و تسهیل امور برای شرکای اجتماعی، در تمام شعب تامین اجتماعی گیلان، ایستگاههای راهنمایی و مشاوره نحوه استفاده از سامانه مربوطه تحت عنوان ((از من بپرس)) برای کاربران راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی کاربرپسند بودن و سادگی مراحل با مسیر مشخص و در دسترس است اظهار داشت : با این وجود بمنظور فراهم نمودن رضایتمندی بیشتر در بین بیمه شدگان و کارفرمایان، کارشناسان دوره دیده در ایستگاههای تعریف شده مستقر در شعب به سوالات مخاطبان پاسخگوئی خواهند نمود.
شایان ذکر است در طرح ۳۰۷۰ که از اواخر آبان ماه آغاز شده در هر هفته چند خدمت تامین اجتماعی بصورت غیرحضوری درآمده و امکان انجام آن بدون مراجعه به شعب فراهم می شود که کاهش رفت و آمد، ترافیک، کمک به کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا و صرفه جوئی در وقت و هزینه های مخاطبین از آثار آن است.
نظر شما