ترامپ، ایالات متحده را به کشوری تنها تبدیل کرده است

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا تاکید کرد که دولت آینده به‌رغم حضور بسیاری از چهره‌های آشنا، ادامه دولت دموکرات سابق این کشور نیست، چرا که آمریکا اکنون با جهان کاملا جدید مواجه است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا تاکید کرد که دولت آینده به‌رغم حضور بسیاری از چهره‌های آشنا، ادامه دولت دموکرات سابق این کشور نیست، چرا که آمریکا اکنون با جهان کاملا جدید مواجه است.

وی افزود: «دولت آینده، دولت دور سوم باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا نخواهد بود، چرا که با تغییرات گسترده‌ای در عرصه جهانی روبه‌رو بوده‌ایم.»

بایدن در ادامه افزود که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا بستر و زمینه‌ها را تغییر داده است و راهبرد «اول آمریکا» در عمل به «آمریکای تنها» تبدیل شده است.

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا گفت: «به همین دلیل، افرادی را معرفی کردم که طیف‌های مختلف جامعه آمریکا و حزب دموکرات را نمایندگی می‌کنند.»

جو بایدن همچنین گفت: «پیام اصلی ما این است: بازگشت آمریکا».

این در حالی است که روند انتقال قدرت در آمریکا رسما آغاز شده است، اما ترامپ همچنان معتقد است که تقلب گسترده‌ای روی داده و اظهار کرده که این مسائل را پیگیری خواهد کرد.

برخی تحلیل‌گران از بایدن به‌خاطر انتخاب چهره‌هایی از دولت پیشین باراک اوباما انتقاد می‌کنند. 

کد خبر: 2138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =