به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید محمد مرعشی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل گستره ای نوین از علم و عمل برای حفظ دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی و تدبیری برای فرداست، گفت: تامین اجتماعی یکی از بزرگترین سازمانهای ارائه دهنده خدمات بیمه ای و درمانی به مردم است و در حال حاضر با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۶۲ درصد جمعیت استان و با داشتن تعداد ۳۶ شعبه و ۳۰ بیمارستان و مرکز درمانی و بیش از یکصد و پنجاه هزار کارگاه و واحد تولیدی خدمات متعددی در دو بخش بیمه ای و درمانی به مخاطبان و جامعه هدف خود ارائه می دهد.
وی افزود: با توجه به گستردگی پوشش و خدمات در این سازمان استقرار پدافند غیرعامل در حوزه سایبری و سایر حوزه ها با هدف بازدارندگی، تسهیل در مدیریت بحران، کاهش آسیب پذیری، تداوم خدمت رسانی و ارتقا پایداری موضوع بسیار با اهمیتی است.
مرعشی گفت: در همین راستا ایجاد پرونده الکترونیک برای بیمه شدگان و حذف دفترچه های درمانی، ساماندهی و الکترونیکی کردن سوابق بیمه شدگان و صیانت از این اطلاعات از اقدامات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در جهت پدافند غیرعامل به شمار می رود.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با تأکید بر اینکه خدمات سازمان تامین اجتماعی با امنیت اقتصادی، آرامش و سلامت بیش از نیمی از جمعیت کشور مرتبط است و تلاش می شود در ارایه این خدمات هیچ گونه خلل و وقفه ای پیش نیاید گفت: کاهش مراجعات حضوری به مراکز ارایه خدمات توسط دستگاه های اجرایی و موسسات عمومی نقش موثری در کاهش هزینه ها و رضایت مندی مردم دارد و سازمان تامین اجتماعی این موضوع را به عنوان یکی از اولویت ها مورد توجه قرار داده و اقدامات مهمی را در این راستا انجام داده است و این اهداف تا تحقق کامل برنامه ها در حوزه خدمات قابل ارائه به صورت غیرحضوری ادامه خواهد یافت.
وی افزود : سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر هم در حوزه ارائه خدمات و هم در حوزه امنیت اطلاعات، سوابق بیمه شدگان، شبکه ها و ساختمان ها و فضاهای فیزیکی اقدامات مطلوب و پایداری را انجام داده و موضوع پدافند غیرعامل از موضوعات مهم مورد توجه و جزو خط مشی های این سازمان در برنامه ها و پروژه های گوناگون بوده است.
نظر شما