یک هزار و ۴۰۰ کارفرمای ایلام مشمول تقسیط بدهی شده‌اند

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه کار و کارآفرینی کلید توسعه هر کشوری است، گفت: یک هزار و ۴۰۰ کارفرمای ایلام مشمول تقسیط بدهی شده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی اشرف تابانی در آیین تجلیل کارآفرینان و کارفرمایان برتر استان ایلام، گفت: کارفرمایان و کارآفرینان مجاهدان عرصه اقتصاد هستند، این قشر در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی به عنوان موتور محرکه چرخه اقتصاد کشور، نقش مهمی در توسعه و پویایی جامعه دارند.

وی با بیان اینکه کارفرمایان در ساخت جامعه مدرن و توسعه یافته نقش اساسی دارد، افزود: کارآفرینان نقش موثری در رونق بخشی روند تولید کشور دارند و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید شناسایی، معرفی و از آنان تجلیل شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان ایلام با اشاره به اینکه برقراری عدالت اجتماعی بدون برنامه های سازمان تامین اجتماعی مقدور نیست، یادآور شد: در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی است.

تابانی با بیان اینکه در استان ایلام نزدیک به ۵۳ درصد از جمعیت ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود: این پوشش بیمه شامل ۷۹ هزار اشتغال است.

وی با بیان اینکه در حوزه رفع مشکلات کارفرمایان نزدیک به یک هزار و ۴۰۰ کارفرما مشمول تقسط بدهی شدند، گفت: بیش از ۸۱۵ کارگاه مشمول بخشودگی جرائم بیمه‌ای شده‌اند.

آیین تجلیل از چهره‌های برتر حوزه کارآفرینی و کارفرمایی تامین‌اجتماعی استان ایلام با حضور جمعی از مدیران استانی در سالن جلسات مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار و از پنج کارآفرین و کارفرمای برتر تجلیل شد.

کد خبر: 66567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =