برگزاری مراسم روز کارگر در بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان

در آستانه روز جهانی کارگر در مراسمی با حضور اعضای شرکای اجتماعی و تشکل‌های کارگری استان همدان از بیمارستان تامین‌اجتماعی آتیه بازدید به عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان همدان، حسن عروتی موفق در مراسم گرامیداشت روز کارگر که در بیمارستان آتیه برگزار شد با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای این مدیریت شامل آغاز احداث دو مجتمع درمانگاهی در بیمارستان‌های آتیه و دکتر غرضی با زیر بنای نزدیک به ۸ هزار متر، احداث بخش LDR بیمارستان آتیه و دیالیز بیمارستان غرضی در سال جاری، ارتقای کیفیت و کمیت خدمات در حال ارائه به بیمه‌شدگان را از اهداف اصلی سازمان در استان، در امر درمان برشمرد .

وی در این مراسم که با حضور میهمانانی از دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، روسای تشکیلات خانه کارگر و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان و ... برگزار شد کسب رضایتمندی ۸۵ درصدی احصا شده در سامانه CRM و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان همدان را نشانه‌های خوبی از موفقیت در خدمت به بیمه‌شدگان استان دانست و گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب به موفقیت‌های بیشتری در زمینه ایجاد رضایت‌مندی بیماران و بیمه‌شدگان نائل شویم .

مدیران دستگاه های اجرایی و تشکل‌های کارگری حاضر در این مراسم نیز طی صحبت‌های جداگانه ضمن تقدیر از کیفیت خدمات این بیمارستان به طرح مطالبات و مسائل مرتبط در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی پرداختند. .

دیدار با کارگران و کادر درمان این بیمارستان و ملاقات با بیماران بستری در این مجموعه از دیگر اتفاقات این مراسم بود.

کد خبر: 70300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =