مراسم تقدیر و تجلیل از کارفرمایان برتر تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲

مراسم تقدیر از چهره‌های برتر کارآفرینی و کارفرمایان برتر تامین‌اجتماعی استان در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی، جواد یزدانی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در این مراسم گفت: اعتلاء و ارتقا سازمان تامین‌اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد در گرو تقویت و حفظ سرمایه‌های مادی و اجتماعی این سازمان میسر خواهد شد.

یزدانی افزود: کارفرمایان به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه و شریک اجتماعی و راهبردی این سازمان نقش بسزایی در جذب و حمایت و صیانت از نیروی کار دارند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی با تاکید بر اصل سه جانبه‌گرایی و ساختار و کارکرد آن گفت: کارفرمایان در تحقق سرمایه‌های مادی و ارائه به‌هنگام خدمات و تعهدات قانونی این سازمان نقش محوری و مهمی دارند.

وی ادامه داد: در همین راستا و به‌منظور تقویت و توسعه تعاملات و نیز تجلیل از جایگاه مهم و موثر کارفرمایان در ساختار حاکمیتی و مدیریت و خدمات‌رسانی سازمان تامین‌اجتماعی،همه ساله جشنواره تجلیل از کارفرمایان برگزار می‌شود.

در این مراسم مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، مدیران کل دستگاه‌های شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی روسا و نمایندگان تشکل‌ها و مجامع کارفرمایی استان نیز حضور داشتند.

در این مراسم احمد هاتفی اولائی، کارفرمای مجتمع کشت و صنعت سبز خرم فاروج، محسن لک، کارفرمای شرکت سیمان بجنورد، علی محمد طاعتی، کارفرمای شرکت باران دخت آراسته شیروان، مجید وقار موسوی،کارفرمای موسسه آموزشی پویش مسیر توسعه بجنورد و علیرضا ایزی،کارفرمای شرکت تولیدی ماشین‌آلات ایزی تراش بجنورد به‌عنوان کارفرمایان برتر تامین‌اجتماعی استان معرفی شدند.

همچنین از علی اصغر مرتضوی، کارفرمای شرکت آجر ماشینی امین اسفراین،علی محمد ژاله، کارفرمای شرکت تولیدی برگ سبز مایوان، فاروج و فاطمه آدینه، کارفرمای موسسه توانبخشی شکوفا اسفراین، به‌عنوان کارفرمایان شایسته تقدیر با اهدای لوح سپاس و تندیس یادمان یازدهمین جشنواره تجلیل از کارفرمایان برتر تامین‌اجتماعی استان در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

کد خبر: 66495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =