بانک اطلاعاتی نخبگان دارای معلولیت در سازمان بهزیستی ایجاد شد

مدیرکل پیشگیری از معلولیت‌ها و تلفیق اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در جشنواره کاما با ابراز خرسندی از گزدآوری و ثبت اطلاعات ۴ هزار نخبه دارای معلولیت گفت: از دو ماه گذشته برای این وارد عمل شدیم و گردآوری مشخصات این عزیزان و خدمتگزاری به آنها و مجموع افراد دارای معلولیت مایه افتخار و مباهات است.

به گزارش آتیه آنلاین ، افروز صفاری فرد امروز( ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲) در آیین پایانی جشنواره کاما، ضمن تبریک روز جهانی معلولان و قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره گفت: هفته جهانی معلولان فرصتی فراهم آورده که توانمندی های این افراد دیده شود و بسیار خوشحالم که در هفته جاری برای دومین بار در جمع این عزیزان هستم. نشست نخست فرصت حضور در بین نخبگان فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری دارای معلولیت بود و امروز هم خوشبختانه در حضور اهالی کتاب و قلم هستم.
او با اشاره به لزوم اعتماد به توانمندی معلولان در جامعه گفت: سازمان بهزیستی به استعدادهای شما باور دارد و در سایه ایمان فرد معلول به توانمندی‌های خود می توان در سطح کلان دید جامعه را به افراد دارای معلولیت تغییر دهیم و در نهایت با هم می توانیم به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کنیم.
صفاری فرد با اشاره به اقدام سازمان در راستای گردآوری اسامی نخبگان دارای معلولیت گفت: از دو ماه گذشته به منظور ایجاد بانک جامع اطلاعاتی این افراد در سراسر کشور وارد عمل شدیم که مجموع ۴ هزار نخبه اطلاعات آنها ثبت شد.

مدیرکل پیشگیری از معلولیت ها و تلفیق اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود نخبگان مایه مباهات ما هستند و ما بسیار خرسندیم که خدمتگزار آنها هستیم .
صفاری فرد گفت: اقدامات سازمان در راستای توانبخشی افراد دارای معلولیت به چند بخش توانبخشی، حمایتی و توانمندسازی افراد تقسیم می‌شود و شما نمونه بارز افراد توانمند هستید.

امروز( ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲) آیین پایانی جشنواره کاما ( کتاب معلولان ایران ) در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد.

کد خبر: 66183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =