پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تعهدات تامین‌اجتماعی شعبه بندر کیاشهر به بیمه‌شدگان

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان در بازدید از شعبه تامین‌اجتماعی بندر کیاشهر، از پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تعهدات توسط این شعبه در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی در ادامه برنامه‌های نظارتی، از شعبه بندرکیاشهر بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان، روند خدمت‌رسانی در این واحد تابعه استان را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید با اشاره به قدمت فعالیت تامین‌اجتماعی در بندر کیاشهر به واسطه وجود شیلات در منطقه افزود: حدود پنج هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ۲۳۰۰ مستمری‌بگیر در این بخش به اتفاق افراد تبعی خود، مجموعا با جمعیتی نزدیک به ۱۵ هزار نفر تحت پوشش هستند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان ضمن گفتگو با کارشناسان واحدهای مختلف و تبادل نظر پیرامون وضعیت امور بیان کرد: بالغ بر نیمی از بیمه‌شدگان اصلی شعبه را بیمه‌شدگان اجباری مشمول قانون کار و بیش از ۲۵ درصد را بیمه‌شدگان حرف و مشاغل آزاد تشکیل می‌دهند.

مرتضوی گفت: نسبت بالای تعهدگیرندگان این شعبه در گروه مستمری‌بگیران به بیمه‌شدگان باعث شده تا این واحد تابعه استان یکی از پائین‌ترین نسبت‌های پشتیبانی را داشته باشد و این امر نیز یکی از ویژگی‌های شعب قدیمی است.

وی با تاکید بر ارائه تعهدات بلندمدت شعبه به ۱۳۰۰ بازنشسته، افزون بر ۸۰ ازکارافتاده و بیش از ۹۰۰ بازمانده افزود: ماهانه رقمی بیش از ۱۵ میلیارد تومان تعهدات به افراد تحت پوشش در بندرکیاشهر ارائه می‌شود که این رقم در هشت ماهه سپری شده از سال حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر: 65773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =