بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی از معدن ذغال‌سنگ پروده شهرستان طبس

به منظور بررسی و دیدار با کارگران و همچنین کارفرمایان و شرکای اجتماعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی با سفر به شهرستان طبس، ضمن دیدار با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت معدن ذغال‌سنگ پروده از این معدن نیز بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی، حسین فراتی، مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی جامعه کارگری و کارفرمایی را شرکای اجتماعی دانست و گفت: در تمام تصمیم گیری‌ها و مباحث مربوط به مسائل کار، نظرات و ایده‌های شرکای اجتماعی برای ما حائز اهمیت است.

وی افزود: سازمان تامین‌اجتماعی با توجه به جامعه هدف گسترده و اقشار مختلفی که به آنها خدمت می‌رساند جهت رضایت‌مندی و تحقق تعهداتش نیاز به همدلی و همکاری بیش از پیش کارفرمایان دارد که خوشبختانه استان ما از این پتانسل و تعامل به نحو مقتضی در جهت مرتفع کردن خواسته‌های قشر کارگری نهایت استفاده را برده است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی بر رعایت دقیق و درج صحیح شغل کارگران در لیست‌های حق بیمه به جهت بهره‌مندی آنان از مزایای قانون بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور در زمان تقاضای کارگران واجد شرایط از این قانون تاکید کرد.

در ادامه این دیدار توکلی یکی از پیمانکاران معدن ذغال‌سنگ پروده طبس، عمده انتظارات و درخواست‌های کارفرمایان را تعدیل در محاسبات بیمه‌ای قراردادهای پیمانکاران در معادن از حیث مکانیکی و دستمزی عنوان کرد و خواستار بررسی و مساعدت تامین‌اجتماعی در تعیین ضرایب مربوط به این نوع قراردادها شد.

در پایان این دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی به همراه اعضای هیات تجدید نظر و مطالبات استان با رفتن به عمق ۱۰۰ متری زمین در معدن زغال‌سنگ ضمن بررسی شرایط و موضوعات مطرح شده توسط کارفرما از نزدیک با کارگران نیز دیدار کرد.

کد خبر: 65770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =