۲۸ هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی در جزیره خارگ هستند

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر در ادامه سفر یک روزه خود به جزیره خارگ از نزدیک با شهروندان جزیره دیدار و مسائل و مشکلات بیمه‌ای آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا، با بیان اینکه دیدار چهره به چهره با جامعه هدف یکی از رویکردهای مهم اداره کل برای خدمت‌رسانی شایسته به افراد زیر پوشش است گفت: سفر به جزیره خارگ نیز در همین راستا صورت گرفته تا مسائل و مشکلات بیمه شده‌های سازمان از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در دیدار چهره به چهره با شهروندان خارگی همچنین طرح‌های شاخص مانند طرح فراگیر خانواده ایرانی، پوشش بیمه‌ای ورزشکاران، زنان سرپرست خانوار و دانشجویان اطلاع‌رسانی شد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: الکترونیکی شدن فرایندهای خدمات‌رسانی با هدف کاهش مراجعات حضوری از جمله دستاوردهای اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر است که رضایت‌مندی قابل توجهی در بین هم استانی‌ها به داشته است

بازدرهوا ادامه داد: در جزیره خارگ بیش از ۲۸ هزار نفر در پوشش سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارند که این میزان نشان از اعتماد ویژه مردم خارگ به خدمات سازمان تامین‌اجتماعی است.

وی گفت: بر همین اساس حمایت ویژه‌ای از شعبه خارگ صورت می‌گیرد تا این شعبه با کارایی بالا بتواند تمامی خدمات موردنیاز شهروندان در این جزیره تامین کند.

کد خبر: 65512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =