ماهانه ۱۶۵۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی در بخش سرپایی پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: به طور میانگین ماهانه ۱۶۵۰میلیارد تومان به موسسات و مراکز درمانی در بخش سرپایی پرداخت می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسین رنجبران در خصوص آخرین وضعیت پرداخت‌های سازمان بیمه سلامت به موسسات و مراکز درمانی در بحث نسخه‌نویسی الکترونیکی، گفت: در این بخش پرداخت‌ها به روز است؛ به این معنا که مطالبات سال گذشته تسویه شده و پرداخت فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نیز انجام شده است و در حال حاضر پرداخت خرداد ماه در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ میانگین هزینه‌ها به طور میانگین ماهانه هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان بوده و نظم قابل قبولی در خصوص پرداخت‌ها ایجاد شده است. بدون شک نسخه الکترونیکی یک اقدام ارزشمند ملی بوده و بیمه سلامت سعی دارد با پرداخت منظم مطالبات، موسسات را به حمایت از اجرای این طرح ترغیب کند.

بنابر اعلام روابط عمومی پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران وی درخاتمه، تاکید کرد: کلیه مراکز طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران اعم از مطب‌ها، بیمارستان‌های دولتی، غیر دولتی، خصوصی و خیریه در اجرای نسخه الکترونیک مشارکت فعال دارند و در حال حاضر این طرح ۹۸ درصد در کل کشور اجرایی شده است.

کد خبر: 61783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =