ثبت‌نام بیش از ۸ هزار تعاونی در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر

«حامد ویسکرمی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت‌نام بیش از ۸ هزار شرکت تعاونی در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر خبرداد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ویسکرمی افزود: ثبت‌نام در این جشنواره از ۲۶ اردیبهشت آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور سال‌جاری همزمان با هفته تعاون برگزار می‌شود، گفت: امسال تلاش شده ضریب تأثیر شاخص‌ها با در نظرگرفتن رشته فعالیت اختصاصی هر تعاونی اعمال شود. داوری استانی جشنواره نیز تا ۱۵ تیر تمدید شده است.

ویسکرمی خاطر اضافه کرد: انتخاب و معرفی تعاونی‌های نمونه با شاخص‌ها و معیارهای صحیح، علاوه بر نشان دادن نقاط قوت و تقویت آنها، می‌تواند هموار کننده راهی برای حرکت سایر علاقمندان به سوی فعالیت‌های جمعی در قالب تعاونی، در مسیر توسعه پایدار و دستیابی به قله‌های موفقیت باشد تا الگویی از فعالیت‌های موفق اجتماعی و اقتصاد مشارکتی همراه با رعایت اصول و ارزش‌های اخلاقی و انسانی ارائه کند.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد ۸ هزار و ۲۵۰ تعاونی در رشته فعالیت‌های مختلف در نوزدهمین جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین تعداد به ترتیب در رشته فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی انجام شده است.

کد خبر: 71585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =