کسب رتبه برتر مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان در  ارزیابی عملکرد مدیریت‌های درمان کشور

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در ارزیابی عملکرد بین مدیریت‌های درمان تیپ یک و ۳۲ مدیریت درمان در کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی، مدیردرمان تامین اجتماعی استان ضمن تقدیر از عملکرد و فعالیت معاونین، روسا و کلیه کارکنان گفت: مدیریت درمان استان اصفهان براساس نتایج ارزیابی حوزه ستادی سازمان تامین اجتماعی مبتنی بر شاخص‌های مزایای انگیزشی در سه ماهه چهارم ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه برتر بین مدیریت‌های درمان تیپ یک و در میان ۳۲ مدیریت درمان در کشور شده است که تمامی شاخص‌های حوزه درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم و معاونت‌های فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها، برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی، حقوقی و امور مجلس، مرکز فناوری اطلاعات آمار و محاسبات، روابط عمومی، حراست، بازرسی و رسیدگی به شکایات و شاخص‌های عمومی و مشترک بین حوزه ها را در بر می‌گیرد.

وی افزود: این ارزیابی در سطح تمامی مدیریت درمان‌های کشور صورت گرفته و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی اصفهان توانست با کسب امتیاز ۱۰۱/۴۷ درصد در مجموع امتیازات ارزیابی پس از محاسبه میانگین وزنی، در بین مدیریت‌های درمان کشور در جایگاه اول قرار گیرد .

مصلحی، معاون خدمات درمانی نیز ضمن اشاره به عملکرد شاخص‌های مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت: غیر از نگاه سازمانی کیفیت ارائه خدمات حائز اهمیت‌ است تا منجر به افزایش رضایت‌مندی مراجعان و کارکنان شود.

طباطبایی، معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی هم به تشریح وضعیت عملکردی شاخص‌های درمان غیرمستقیم در ارزیابی مذکور پرداخت و از زحمات همکاران معاونت مذکور در تحقق کامل اهداف شاخص‌ها تشکر کرد.

کد خبر: 69964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =