ارائه خدمات تامین اجتماعی به ۴۶ درصد از جمعیت بوئین زهرا

شعبه تامین اجتماعی در شهرستان بوئین زهرا به ۴۶ درصد از جمعیت شهرستان تعهدات و خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین، اولین بازدید میدانی مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در سال جاری از شهرستان بوئین زهرا با هدف تبیین سیاست‌ها و اهداف عالیه سازمان به زیر مجموعه صورت پذیرفت.

حمید کوزه‌گرها ضمن تبریک اعیاد به همکاران واحدهای اجرائی و خداقوت در زمینه تلاش بر انجام بهینه امور مخاطبان گفت: اخذ رضایت حداکثری مراجعان و برنامه‌ریزی در راستای وصول مطالبات و جذب حداکثری جامعه هدف به منظور ارتقای افزونتر سازمان باید سرلوحه امور قرار گیرد.

وی افزود: ناترازی در ضریب پشتیبانی در برابر پرداخت بیش از یکهزار میلیارد تومانی ماهانه به ۹۳ هزار خانوار مستمری بگیر استان با بدهی ۱۴۵۰ میلیارد تومانی برخی کارفرمایان استانی نیازمند پیگیری‌های بجدتر در این راستا است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین با حضور در دفتر کار همکاران ضمن بررسی درخواست‌های مراجعان به واحدها، درباره تسریع در پیگیری موارد مطروحه در مورد ماده ۶۶ و افاغنه نیز دستورات لازم را صادر کرد.

شعبه تامین اجتماعی در شهرستان بوئین زهرا به ۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر بیمه شده، ۴۵۰۰ خانوار مستمری‌بگیر، ۱۵۸ نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری، در مجموع ۴۶ درصد از جمعیت شهرستان تعهدات و خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهد.

کد خبر: 69953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =