خدمت‌رسانی به ۲ میلیون مراجعه‌کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی هرمزگان در ۱۴۰۲

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از خدمت‌رسانی به ۲ میلیون مراجعه‌کننده به مراکز درمانی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان، در دیدار صمیمانه مدیران شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، غلامعباس مومنی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان ارائه کرد و گفت: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با همدلی و همکاری سایر دستگاه‌ها، شاهد ارتقای سطح رفاه و معیشت مردم استان هرمزگان باشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به اقدامات سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم بیان کرد: اصلاح نظام پرداختی پرکیس پزشکان توسط سازمان موجب جذب بیشتر و ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان و همچنین تحت پوشش قرار دادن بیماران صعب‌العلاج و خاص بوده که با توجه به سیاست‌های کلی سازمان تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری با هدف عدالت اجتماعی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه با آغاز بکار دولت سیزدهم همواره شفافیت و پاسخگویی به مردم در دستور کار بوده است، گفت: راه‌اندازی سامانه شفافیت و سامانه‌های نظارت مردمی موجب افزایش اعتماد و نظارت مردم در جهت خدمت‌رسانی بهتر به بیمه‌شدگان شده است.

مومنی با اشاره عملکرد مدیریت درمان استان هرمزگان در خدمت‌رسانی به بیمه شدگان در سال گذشته افزود: خدمت‌رسانی به ۲ میلیون مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان هرمزگان در ۱۴۰۲ انجام شده است.

وی با بیان اینکه زایمان بدون درد در بیمارستان خلیج فارس نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۱۷ درصدی برخوردار بوده است گفت: تکمیل سه بخش جدید با ظرفیت ۷۵ تخت که از اوایل سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد جهت رفاه حال بیمه شدگان در سال جدید انجام خواهد گرفت.

پرداخت بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی هرمزگان

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به کاهش مدت رسیدگی به اسناد پزشکی و پرداخت هزینه‌های بیماران گفت: رسیدگی به اسناد پزشکی بیماران خاص و صعب‌العلاج و پرداخت هزینه‌های آنها به یک هفته کاهش داشته تا بتوانیم مقداری از دغدغه‌های بیماران و خانواده‌هایشان را کم کنیم و همچنین پرداخت بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در سال گذشته انجام شده است.

مومنی ادامه داد: راه‌اندازی کلینیک قلب در درمانگاه تخصصی ولیعصر (عج) بندرلنگه با کمک خیرین سلامت این شهر برای رفاه حال بیمه‌شدگان و مردم بندرلنگه از عملکرد همکاران مدیریت درمان در سال گذشته بوده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جدید تلاش می‌کنیم افزایش خدمات درمانی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مردم هرمزگان انجام شود.

در این دیدار همچنین، مدیران استانی این وزارتخانه نیز به بیان عملکرد، دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند و از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس خواستند تا در رفع این مشکلات یاریگر آنها باشند.

کد خبر: 69931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =