جزئیات برقراری تماس با سامانه ارتباطات و نظارت مردمی ۱۴۲۰

رییس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان جزئیات برقراری تماس با سامانه ارتباطات و نظارت مردمی ۱۴۲۰ را تشریح کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، میثم هاشملو در این باره گفت: سامانه ۱۴۲۰ (مرکز ارتباطات و نظارت مردمی تامین اجتماعی) بعنوان تنها درگاه‌های ارتباطی سازمان تامین اجتماعی است که برای تسهیل دسترسی جامعه هدف به مسئولین و دریافت پاسخ راه‌اندازی شده است .

وی افزود: ۱۴۲۰ مکاتبات غیرضروری را کاهش داده موجب ارائه پاسخ بهنگام به بیمه‌شده با ثبت یک درخواست خواهد شد.

رییس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان ادامه داد: بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و مردم استان زنجان می‌توانند سوالات، شکایات، پیشنهادات ، انتقادات و درخواست خود( در حوزه کمیسیون پزشکی،ملاقات با مدیر درمان، نحوه ارایه خدمات درمانی و ...) را بصورت ۲۴ ساعته در کلیه ایام سال/ماه /شبانه روز در این سامانه ثبت و پاسخ خود را طی ۷ تا ۱۰روز دریافت کنند. این سامانه با کد چهار رقمی ۱۴۲۰ برای تمام اقشار جامعه قابل دسترسی در سراسر کشور است.

وی بیان کرد: براساس داده‌های استخراجی از این سامانه سطح رضایتمندی مخاطبان واحدهای تابعه مدیریت درمان طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۸۵ درصد بوده است.

هاشملو افزود: ۱۴۲۰ علاوه بر احترام به جایگاه مخاطب و پیگیری شکایات و سوالات مردمی، پاسخگویی و عملکرد سازمان نیز در معرض قضاوت و ارزیابی قرار می‌دهد.

کد خبر: 69873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =