نامگذاری درمانگاه شماره ۲ تامین اجتماعی کرمان به نام شهیده "برهان نژاد"

آیین نامگذاری درمانگاه شماره ۲ تامین اجتماعی کرمان به نام شهیده "زهرا برهان نژاد" برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمان، در این مراسم امین فخر، مدیر درمان و محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید، خانواده شهیده برهان نژاد و جمعی از همکاران حضور داشتند.

فخر در این مراسم طی سخنانی گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا نام یکی از بهترین مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به نام یکی از بهترین همکاران یعنی شهیده "زهرا برهان نژاد" مزین شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان در ادامه سخنان خود به توصیف ویژگی‌های اخلاقی شهیده "برهان نژاد" اشاره و بیان کرد: وی دارای روحیه‌ای والا و اخلاص فراوان بودند و به گفته حاج قاسم به درجه شهادت رسیده بود که شهید شد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس و پرسنل درمانگاه ۲ گفت: این درمانگاه‌، مرکزی فعال است و همکاران این درمانگاه برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش فراوانی دارند.

فخر ادامه داد: خوشحال هستیم که چنین درمانگاهی به نام همکار پرتلاشمان شهیده برهان نژاد نامگذاری شده است.

محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز در این مراسم بیان کرد: با پیگیری‌های مدیر درمان استان این نامگذاری انجام و درمانگاه تامین اجتماعی به نام شهیده بزرگوار "برهان نژاد" مزین شد.

فرزاد شعبان‌زاده، رئیس این درمانگاه نیز در این آیین گفت: تعداد اندکی افراد هستند که نامشان به نیکی جاودان می‌ماند مانند شهیده "برهان نژاد" و ما مفتخریم که نام این درمانگاه به نام آن شهید نامگذاری شده است. وی افزود: انشالله با الهام‌گیری از آن شهیده بزرگوار بتوانیم زمینه‌های خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را فراهم آوریم.

شهیده "زهرا برهان نژاد"، همکار بیمارستان امام علی (ع) زرند و مدیریت درمان بود که در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست ایادی استکبار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر: 69848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =