دیدار ریاست جهاد دانشگاهی استان کرمان با مدیر کل تامین اجتماعی استان

ریاست جهاد دانشگاهی استان کرمان به همراه کارشناسان خود به عنوان مجری آزمون استخدامی تامین اجتماعی با حضور در دفتر مدیرکل استان، هماهنگی‌های لازم در جهت برگزاری هر چه بهتر آزمون استخدامی سازمان در تاریخ ۳۱ فروردین ماه انجام دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط‌عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمان، در این نشست مهدی بازمانده، ریاست جهاد دانشگاهی استان زمان توزیع کارت ورود به جلسه را ۲۸ فروردین ماه اعلام و بیان کرد: آزمون مذکور در تاریخ جمعه ۳۱ فروردین ماه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حضور تیم مجرب و تخصصی و با اجرای کامل قوانین مرتبط با آزمون‌های استخدامی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

در این دیدار محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان نیز با بیان این مطلب که جهاد دانشگاهی ظرفیت و تجربه بالایی در برگزاری آزمون‌های استخدامی مختلف دارد، افزود: جذب نیروی انسانی در سازمان بزرگ تامین اجتماعی که ارتباط زیادی با جامعه هدف خود دارد، کمک شایانی به کسب رضایت‌مندی و تسریع در انجام خدمت‌رسانی به مردم شریف خواهد داشت.

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان مورخ ۳۱ فروردین ماه با حضور ۲۴۹۹ داوطلب در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 69847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =