پاسخگویی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قم به سوالات مردم در برنامه زنده رادیو تلویزیونی

مدیرکل جدید تامین‌اجتماعی استان قم در دومین روز کاری خود با حضور در برنامه زنده رادیو تلویزیونی "بی‌تعارف" مرکز قم ضمن تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های کاری به سوالات مخاطبان این برنامه پاسخ گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، علی موسوی مدنی صبح یکشنبه با حضور در استودیوی برنامه زنده رادیوتلویزیونی بی‌تعارف مرکز قم با اشاره به جمعیت ۸۵۰ هزار نفری افراد تحت پوشش این سازمان و شاخص فراگیری ۵۸.۵ در قم گفت: ۴ شعبه دائم، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری در مجموعه این استان فعال هستند.

وی تعداد بیمه‌شدگان اصلی را ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر در کل استان اعلام کرد و افزود: در مجموع بیش از ۸۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی در استان قم قرار گرفته‌اند.همچنین ۱۱۵ هزار و ۴۸۲ نفر مجموع مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی در استان قم هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم از تدوین برنامه‌های عملیاتی، حرکت بر مدار برنامه‌ریزی، افزایش بیمه‌شدگان جدید، نظارت مستمر و میدانی، پاسخگویی به مخاطبان، تکریم واقعی مردم، تقویت نقاط قوت و شناسایی و رفع نقاط ضعف احتمالی در فرایند خدمت‌رسانی و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در چهار حوزه کارفرمایان، بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و همکاران به عنوان برنامه‌ها و سیاست‌های کاری در دوره مدیریتی جدید نام برد.

در ادامه برنامه، تلفن‌ها و پیامک‌های مردمی پخش شد و مدیرکل تامین‌اجتماعی قم به سوالات مخاطبان درباره متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران، بیمه رانندگان تاکسی، شرایط بازنشستگی و مشاغل سخت و زیان‌آور پاسخ داد.

کد خبر: 69703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =