بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از چند واحد صنعتی در شهرستان چرداول

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام به همراه مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی شباب در شهرستان چرداول بازدید کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام، هادی صبور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان به همراه مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان چرداول و با حضور بر مزار شهدای زنجیره سفلی در شهرستان با قرائت فاتحه یاد خاطره شهدا را گرامی داشتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام در حاشیه سفر به شهرستان چرداول همچنین از شرکت کولاک غرب تولیدکننده انواع نوشابه‌های گازدار بر پایه دلستر با برند هایسنس، کارخانه آرد و کارخانه کاغذ سنگی در شهرک صنعتی شباب به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر بازدید کردند.

صبور ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر از خدمات آنان تقدیر کرد و گفت: موضوع کار و تولید یکی از مولفه‌های بزرگ در تکریم بشریت است.

وی افزود: در احکام و آموزه‌های دینی ما به این موضوع اشاره شده آن گوهر گران بهایی که جایگاه انسان را رفعت می‌بخشد، سعی، تلاش و کوشش است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام در ادامه با کارگران این واحدهای صنعتی از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و هفته کارگر را به آنان تبریک گفت.

کد خبر: 70296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =