جذب و استخدام ۳۶ نفر در بیمارستان تامین اجتماعی شازند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در دیدار با نماینده منتخب مردم شازند در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جذب ۳۶ نیرو در بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان در آزمون ۳۱ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، روح اله سهرابی در دیدار با هوشنگ هادیان‌پور، نماینده منتخب مردم شازند در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان تامین اجتماعی شازند به‌عنوان تنها بیمارستان منطقه در سالیان اخیر توسعه‌ و روند رو به رشدی داشته است و از نظر هتلینگ یکی از بهترین بیمارستان‌های استان است.

وی با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی میان دستگاه‌ها، بیان کرد: بیمارستان ظرفیت و پتانسیل مناسبی برای ارائه خدمات درمانی تخصصی‌تر به مردم شازند دارد لذا تمامی مسئولان باید در تامین، جذب و نگهداشت پزشکان متخصص در این شهرستان همکاری لازم را به‌عمل آورند و از ظرفیت، تجهیزات و امکانات بیمارستان حداکثر استفاده شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین‌اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که ۳۶ نیرو بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، در رسته‌های مختلف شغلی در بیمارستان تامین اجتماعی شازند جذب خواهد شد تا خدمت‌رسانی به شهروندان از نظر کمی و کیفی ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: پروژه ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان نیز به سرعت در حال پیگیری و انجام است تا بتوانیم با ایجاد فضایی مطلوب و در شان بیمه‌شدگان عزیز و ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی موجبات رضایتمندی بیمه‌شدگان و مردم عزیز شازند را فراهم آوریم. عملیات اجرایی این درمانگاه اسفندماه سال ۱۴۰۱ با اعتبار اولیه یک هزار میلیارد ریال در متراژ ۳۳۵۰ متر مربع شروع شد و هم اکنون دارای حدود ۴۵درصد پیشرفت است.

کد خبر: 69652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =