نخستین روز کاری مدیرکل تامین اجتماعی قم در مزار شهدا

مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان قم با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم، اولین روز کاری خود را با تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی آغاز کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، امروز ۲۵ فروردین ماه، علی موسوی مدنی، مدیرکل تامین اجتماعی قم با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل، با ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای استان قم بویژه سردار شهید مهدی زین الدین را گرامی داشت.

در این مراسم شماری از معاونان و روسای ادارات تامین اجتماعی استان قم نیز حضور داشتند.

موسوی مدنی در این مراسم بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: وظیفه ما در مقابل ایثار و از خودگذشتگی شهدا، خدمت به مردم و تلاش مجاهدانه است.

وی افزود: امروز هرجا که تفکر رزمندگان و روحیه جهادی باشد کارها در آن عرصه به بهترین شکل انجام خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم صبح امروز نیز با حضور در حرم بانوی کرامت، مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه س را زیارت کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قم دوشنبه ، ۲۰ فروردین در تالار امام رضا (ع) این اداره کل و با حضور مرتضی حسینی، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌اجتماعی، ابوالقاسم مقیمی، معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم، وحید وزیری‌راد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و نیز مهرزاد اکبرپور، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی برگزار و علی موسوی مدنی به عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معرفی شد.

مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان قم از چهره‌های شناخته شده سازمان تامین اجتماعی در سطح ملی است که سابقه حضور در سمت‌های رییس اداره، رییس شعبه و معاون مدیرکل در کارنامه دارد.

محمد عاشوری از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ عهده‌دار این مسئولیت بود.

استان قم با بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر جمعیت، ۶۰۹۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر: 69648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =