کلنگ‌زنی ساختمان اسناد بایگانی تامین اجتماعی اردبیل

کلنگ احداث ساختمان اسناد بایگانی و مرکز رفاهی تامین‌اجتماعی استان اردبیل با حضور میرهاشم موسوی، مدیرعامل این سازمان و جمعی از مسئولان استانی به زمین زده شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اردبیل روز پنجشنبه در این آیین گفت: ساختمان کنونی بایگانی راکد تامین اجتماعی استان اردبیل واقع در بیمارستان سبلان به دلیل افزایش پرونده‌های بایگانی و اسناد و مدارک مرتبط و کمبود شدید فضای فیزیکی و عدم وجود سیستم ایمنی حریق و تهویه مطبوع مشکلات زیادی دارد بر همین اساس ساختمان بایگانی با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

افشین شیرزاده از تلاش برای بهره‌برداری از این پروژه در سال جاری خبر داد و افزود: با احداث و بهره‌برداری از ساختمان جدید بایگانی راکد مشکلات و نارسایی‌های گذشته بر طرف و ارائه خدمات به شرکای اجتماعی و بیمه‌شدگان آسان و راحت‌تر و خواهد شد.

وی با اشاره به احداث مرکز رفاهی تامین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: این مرکز رفاهی در مجموع با زیربنای دو هزار و ۲۵۵ مترمربع و با اعتبار ۴۵۰ میلیارد شامل ۱۳ واحد مهمانسرا خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه این مرکز رفاهی سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل از قطب‌های گردشگری در کشور است، احداث چنین مجموعه‌ای در استان ضروری بود که امروز این امر تحقق یافت.

شیرزاده افتتاح و راه‌اندازی ساختمان جدید و مستقل اداره کل تامین اجتماعی استان با زیربنای یک هزار و ۴۷۰ مترمربع و با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال، تاسیس شعبه تیپ ممتاز شماره ۳ اردبیل، احداث اولین هتل پنج ستاره سازمان در سرعین با زیربنای۱۰ هزار مترمربع اعتبار چهار هزار میلیارد ریال، احداث ساختمان مستقل شعبه پارس آباد و تهاتر ساختمان با شهرداری اردبیل به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال برای احداث درمانگاه شماره ۲ اردبیل را از مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر در استان اردبیل عنوان کرد.

وی بازسازی ساختمان شعبه ۲ اردبیل، احداث ساختمان جدید شعبه مشگین شهر با ۲ هزار مترمربع و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار، آغاز مرحله مطالعات و طراحی پروژه احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی، رفاهی و آموزشی اردبیل با زیربنای ۱۴ هزار و ۷۵۰ مترمربع و با پنج هزار میلیارد ریال اعتبار و خرید زمین با اعتبار هزار میلیارد ریال برای احداث ساختمان شعبه ۳ اردبیل را از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در طول عمر دولت سیزدهم در مجموع ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۵ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف از جمله درمان توسط سازمان تامین اجتماعی به بهره‌برداری رسیده و یا در دست احداث است.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران هم‌جوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

۶۲۰ هزار نفر یعنی بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

کد خبر: 69630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =